Kina

Mamma och hennes sambo åker till Kina på torsdag såå jag coh Dick skrev upp en liten önskelista hhaha får se vad hon kommer hem med =) Men vi skrev iallafall upp en kamera och en 2 ipod varsen =) och jag skrev upp en väska och en bag plus en skötväska i Gucci men man vet ju aldrig vad dom har där =) beställde en parfym med..Stella mchurtneys...Luktar mums =) Har varit ledig idag.. Vi va ute hos Dicks bror och busa med deras son, Han är såå himla söt och bara snackar hela tiden och säger hanna till mig och han säger det hela tiden hahahah Deras minsta Alice är 3 månader nu och blir bara större och större som man längtar till pyret tittar ut nu =)  Nu är påsken över eller 1 dag kvar men jag jobbar imorron såå för mig är påsken över... =) Gick i v 25 igår nu går det snabbt =) Nä nu måste jag bädda ner mig
Sooovgott

Kommentarer
Postat av: Beccy

Tack :-)
Då har ni fått "tränat" lite nu barn!! vad kul att hans bror har en liten som kommer va samma "årgång" som er!! Min lillasyster har med en liten som är 2 mån o det är dö kul o kommer nog bli roligare för dem sen när dem kan leka hihi

2008-03-27 @ 12:23:31
URL: http://becciliitaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0