Torsdag!!!!

Jobbat hela dagen,Dick överraska mig genom att hämta mig på jobb, Sen åkte vi hem tillsammans och sov middag...Båda va helt slut. Skönt att det är fredag imorron och jag jobbar kväll innebär att man kan sova lite längra iallafall. sen är jag ledig på lördag och jobbar kväll på söndag..Men det var bara för att jag skulle kunna vara ledig den 9 april.Så jag kan följa med Jessica till Ullared ;) Kommer bli en del till pyret kan jag tänka mig och till Li som redan har skrivit lista hahaha =)=)
Kvällens middag blev fondue eftersom vi hade så mycket kött över sedan vi hade gäster:P Det va väldigt gott =) Fick ta lite fredags mys idag istället eftersom jag jobbar imorron :P
Nä nu måste jag bädda ner mig håller på att somna.... Sooovgott
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA ALLTID SKOJ OCH SE VEM SOM LÄSER EN BLOGG :p



går in i vecka 24 på lördag det innebär 16 veckor kvar ja mer eller mindre, men det går snabbt ..Längtar ;I)Och idag kom vi fram till en tjejnamn båda gillar ;)


Kommentarer
Postat av: Li

haha det var bara en liten lista ju...=) lyllos som äter fondue alltid!!! jag blir sugen!! men idag fick jag indiskt =) MUMS! ja gud vad tiden går fort nu du...;)

2008-03-14 @ 20:28:17
URL: http://notachild.blogg.se
Postat av: Madde

Jag läser :)

2008-03-15 @ 11:27:25
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Elin

åh tack! Den är från gina. Köpte den dock i slutet av okt början av nov så den finns nog inte kvar... tyvärr

2008-03-16 @ 11:07:30
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0