Elliot

Jag hade ställt klockan på 7 imorse men såklart stängde jag av den i sömnen, Vaknade upp vid kvart i 8 i panik. Skulle vara på dagis vid 9 och innan dess. skullle vi äta frukost,Busa och duscha.Medans jag gjorde vid mig sov lilleman vidare. För första gången på otroligt länge sov han till kvart över 8. Herregud kvart över 8 fattar fortfarande inte det  Haha Hoppas det blir en vana iallafall på helger ;) Önska kan man alltid :)
Iallfall cyklade vi till dagis. I racer fart hahah Han blev lite ledsen när jag gick, men resten av dagen va han på topp som vanligt, skönt =)
Under tiden mös jag med Mimmi istan. Vi gjorde lite ärende och sen hämtade vi Milton på dagis och efter det åkte vi och hämtade lilleman ;) Min fina prins. Känns som han blir större för var gång jag hämtar honom där haha
Han kom gåendes till mig. han är duktig sen fick jag en mega puss ;)
Vi åkte på 1års kalas efter dagis. det var söta Ellis 1 års dag, Grattis igen sötnos =)
Väl hemma från allt blev det middag,dusch,välling och sängen.
Just nu ligger han i mitten på sängen och snarkar ska snart göra honom sällskap,
Snart flyttar vi. den 1 oktober flyttar vi till vår egna Lgh. Ska bli otroligt skönt och börja vårt liv utan Dick eller utan och utan. Han kommer ju alltid finnas i lillemans liv även mitt. Men just nu blir det för mycket. Vi går varandra på nerverna. bråkar för det mesta och allmänt sura på varandra. Det ända vi har gemensamt just nu är Elliot. Vi vill det bästa för honom och det känns skönt att vi är överrens om det. Dick är världens bästa pappa åt vår son. Även om JAG tycker han har gjort fel val här i livet så kommer han alltid vara världens bästa pappa. Dom felen jag tycker han har gjort behöver vi inte gå in på här för jag har inte min blogg för att klanka ner på andra. Jag behöver inte göra det för att jag ska må bättre. Sen att andra gör det är deras val. Men en sak vill jag skriva det är att jag bryr mig inte längre. Jag orkar inte bry mig det tar för mycket tid att bry sig. För i mina ögon är ni inte värda mycket och absolut inte min tid!!!!!!


Behandla andra så som du själv vill bli behandlad. Den meningen får avsluta mitt blogg inlägg.




Älskar min underbara familj och vänner

Elliot. du är det finaste jag har gjort i mitt liv. Älskar dig mest i hela världen


Kommentarer
Postat av: Therese

Fint inlägg! Stå på dig, du är stark!! En riktig power mossa=)

2009-08-27 @ 11:54:14
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Johanna



Jag vill bara säga till dig att detta var ett av dom bästa inläggen du har gjort på din blogg...

Hoppas att du kommer trivas i er nya lägenhet och hoppas att jag och Hugo får komma på besök..

Styrkekramar från mig

2009-08-27 @ 13:38:27
URL: http://www.malinsweb.blogspot.com
Postat av: Lucy

haha Go girl. bra att du nt gör likadant SOM VISA ANDRA. visar ju bara att du nt är en liten barnunge ellerhur :D

älskar dig <3

2009-08-27 @ 20:45:20
Postat av: Lilla jag ;)

Jag känner inte dig eller Dick men jag kan garantera att han har gjort fel val!! Jag vet alldeles för mycket om personen han träffar och det räcker, kan inte förstå hur någon skulle vilja ta i henne med tång om jag ska vara helt ärlig. Falskare människa hittar man tyvärr inte. Stå på dig iallafall, du verkar vara en supermamma och du verkar vara en stark person. Lycka till!!

2009-09-18 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0