Första dagen på dagis

Idag har vi varit på dagis i 2 timmar, det gick jätte bra. Elliot roa sig mest med att gå runt med en Bobocar. Han hade super roligt haha
Åt lite grus och tuggade på lite stenar haha
Min lilla bebis är ingen bebis längre. Han är en stor kille som går på dagis.
Alla ni mammor vet hur jobbigt det är och vara utan sitt barn. Min lilla prins betyder allt för mig. Hatar att vara utan honom. Att vara utan honom 1 timme känns som evigheter. Men jag håller på att lära mig. Det är ju tuffast för mig. För lilleman har det lika bra hos mig som sin pappa. det vet jag men det är jobbigt.
Ville bara skriva det för jag vet att folk undrar hur jag kan ringa Dick x antal gången när han har lilleman själv, jag vet att Dick klarar det själv men samtidigt är det jag som har haft honom mest. Därör kanske jobbigare för mig att lämna bort honom än för Dick.
Men det är bäst jag lär mig för vare sig jag vill eller inte så ska Dick ha honom varannan helg. Måste lära mig att uppskatta min egna tid. Det är svårt men det kommer =)
Dick är världens bästa pappa åt vår son och jag är världens bästa mamma åt honom så enkelt är det :P


Kommentarer
Postat av: Lucy

hehe grus ! söt han är, han börjar lära sig :)

ni är bästa föräldrarna till ett barn. älskar er allihop <3

2009-08-10 @ 21:51:57
Postat av: Jessica

Japp... så är det,, =) =)

2009-08-10 @ 22:01:00
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: therese

Det kommer gå jätte bra! =) Har ni lust emd cykeltur/promenad i veckan på em. eller nå när ni varit på dagis? Blev ju aldrig förra veckan.. Sköt om er, kram

2009-08-11 @ 02:13:07
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt det gick bra på dagis;) Vi får ses en dag! puss

2009-08-11 @ 15:10:15
URL: http://missrosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0