Mammas dagiskille ;)

Idag har Elliot varit på dagis helt själv mellan 9-13,30. När jag kom och skulle hämta honom sov han fortarande så jag fick en bamse kram av Oskar istället. Kändes skönt att nån va glad att se mig haha För lilleman skiter i mig där men det är samtidigt skönt att han inte saknar mig. Imorron blir det samma tid under tiden ska jag och Jessica gå en långpromenad. Ska bli skönt;)
Va ju och tittade på lgh ifredags den va jätte fin, den blir ledig den 1 okt, så jag och Dick har en månad på oss att resna ut vad som är mitt och vad som är hans. Känns konstigt att jag ska bo själv med Elliot men det fixar vi. KOmmer bli bra detta =)
Kommer sakna Dicks familj nåt otroligt. ska bli tråkigt och inte fira födesedagar,jul,högtider och annat med dom. Dom är ju som min familj nu och jag älskar dom såå jäkla mycket. Men jag har sagt till dom att dom är välkomna när dom vill till oss. Dom sa det samma till mig =) Känns skönt att man är välkommen där ändå =)
Dick är och spelar bandy och lilleman nannar. Och jag sitter här haha ovanligt har blivit en riktig datanörd när lilleman sover ;)
Nä nu kommer snart Maria hit oh säger hej ;)

Ha en fortsatt trevlig tisdags kväll ;)

Måste bara säga att jag är såå glad för mina vänner, Ni är såå fina allihopa. Är såå glad att ni är i vårt liv. Känns såå skönt att ni alltid ställer upp för oss =) Älskar er allihopa ;)


Kommentarer
Postat av: Diana med sina två <3

får man fråga varför ni bröt upp? antar att det var dick? känns det inte konstigt att bo under samma tak fortfarande? jobbar du nu när elliot är på dagis?

2009-08-19 @ 13:44:01
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Naaaaa vi Älskar dej med tantteo!!!!

2009-08-19 @ 19:42:21
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Luccy!

klart du är välkommen till oss. jag vet en som verkligen inte är det iallafall haha :D

älskar dje en massa johanna, hälsa lillen <3

2009-08-24 @ 00:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0