7 månader

Imorron är det 7 månader sedan vår Stålis kom till oss, Tiden går för snabbt och man hinner knappt med. Kommer ihåg det som igår när han kom upp på mitt bröst. Så skrynklig och skrek för fulla muggar.Men sååå underbart söt;)
Dagen efter han föddes fick han sin skena. Men han klara det.Han kommer klara detta med. Igår kände det som jag hade tappat hoppet men när kirugen kom in till oss idag med ett leende på läpparna fick jag mitt hopp tillbaka. Alla krafter kom tillbaka. Vår Elliot kan inte bli elit fotbolls spelare men va fan gör det, Han kan bli vad han vill förutom det. Tror nästan han siktar sig in på att bli läkare, För han älskade verlkigen deras verktyg haha. Speciellt Sat mätare och stetoskopet haha. Han får bli vad han vill bara han är lycklig ;)
På måndag lägger vi vårt hjärta i kirugernas händer och jag vet att detta kommer bli bra.
Efter regn kommer solsken.


Har tagit jätte fina bilder på lilleman. men såklart hittar jag inte sladden=(

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att allt gått bra och ni är hemma över helgen.

Elliot kommer bli den riktiga stålmannen såklart. Han fixar allt tycker jag =)

Ha en toppen helg!

2009-02-06 @ 20:12:22
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Sandra & Elias

Grattis i förskott till Elliot! Ska tänka på er på måndag, kan inte föreställa mig vad ni går igenom. Kramar från oss!

2009-02-06 @ 21:21:58
Postat av: maria

vad skönt gumman...har tänkt på er dessa dagarna...men ni vet att ni finns i mina tankar...

2009-02-07 @ 03:41:53
Postat av: Mamma

Hej Stålis mormor här, har idag varit ute och åkt tåg och köpt en T-shirt till dig Tufft ska det vara. Tänker och längtar efter dig Du är en tuffing Elliot. Kramar mormor

2009-02-07 @ 10:06:20
Postat av: Sandra

Grattis elliot :) vi har tänkt på både dej & mamma & pappa dessa dagarna, men vi vet att du klarar detta, fotbolls stjärna eller inte, de kommer bli nått stor av dej ändå :) kramar från oss

2009-02-07 @ 10:07:07
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: Catta

Oh vad skönt att det gått bra med Elliot! och lycka till på måndag! kram på er

2009-02-07 @ 12:30:10
URL: http://catarinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0