Elliot

När jag tittar på vår son känner jag sådan enorm kärlek, Vi låg precis på sängen jag och lilleman. Han titta på mig med sina underbart stora blåa ögon. Då vill jag bara stanna tiden och alltid ligga där och titta på varandra. Jag frågar mig själv ungefär tusen gånger per dag varför ska våran son gå igenom detta. Varför ska han behöva få ett stort ärr på sitt bröst, varför ska han behöva gå igenom detta. dom frågorna kommer jag aldrig få svar på. Vill bara att tiden ska gå snabbt nu så detta är över för oss alla. Ingen ska behöva gå igenom detta vi går igenom. Satt innan och tänkte igenom om jag verkligen ska sätta lösen ord på bloggen. Och svaret blev nej det ska jag inte göra. Vill folk läsa om våran historia, vårat liv ska dom få göra det. Jag behöver skriva av mig.Kommentera gärna. det värmer i hjärtat av era underbara kommentarer. Ni är underbara!!
Jag har lärt mig en sak av detta , Ta aldrig livet för givet!!!
Stanna upp ibland och ta hand om varandra. Jag kommer säkert lära mig mycket på denna resan.

Elliots farmor och farfar var här innan idag. Lilleman busade med farfar som vanligt och gosade med farmor. Sen kom min bror och hans sambo, busen Carl fick vara hemma hos sin moster. Dom hade en present med sig till lilleman från Carl. Ett jätte gulligt lok som låter. Elliot gilla det. Tack så mycket hälsar lilleman ;)
Elliot vaknde precis från lilla lur och nu sitter han är i soffan och pratar med pappa D. Dom är såå söta tillsammans. När man ser dom tillsammans smälter man, Det är kärlek;)
Sista natten hemma på ett tag, Men snart är vi hemma igen. Vi har bestämt att när allt är över ska vi åka iväg vi 3 bara och njuta av varandra och koppla av. Vi får se vart det bär av , INte så långt hemmifrån men ändå bort.
På tisdag kväll kommer mamma/mormor hem från sin resa. Vi längtar!
 Imorron eftermmiddag åker vi till Lund igen och på måndag morgon vid 8 tiden ska lilleman opereras.Den beräknas att vara klar vid 1 tiden kommer bli dom längsta timmarna i vårat liv. Och såfort dom ringer springer vi upp till barn iva och pussar på lilleman. Där kommer han ligga nån dag. Sen kommer vi ner på avdelningen och stannar där tills Elliot är redo för att åka hem. På barniva ligger barnen två och två. Vi får vara där hur mycket vi vill och mormor/morfar och farmor/farfar får hälsa på. På avdelningar får alla komma och hälsa på. Alla nära och kära. Men man får inte vara förkyld.


Visste ni att I Sverige föds ca 1000 barn varje år med hjärtfel. Det är nästan 3 barn om dagen!
Hjärtfel är den vanligaste defekten jämfört med andra medfödda sjukdomar.


http://www.hjartebarn.org/index.html


Kommentarer
Postat av: annika

jag vet att allt har blivit konstigt mellan oss men vill bara säga att jag blir ledsen när jag läser detta =( jag tänker på er och hoppas att lilleman blir bra...livet e orättvist ibland men elliot verkar vara en stark kille och jag tror att allt kommer bli bra :D jag brukar läsa din blog jag hoppas inte du har nått emot det...kram på er och lycka till

2009-02-07 @ 21:28:46
Postat av: Catta

En tår rinner längs kinden nu! livet är verkligen orättvist ibland=( men jag håller verkligen tummarna för lilleman och er! Och han kommer klara sig jätte bra! Kram på er

2009-02-08 @ 00:43:10
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Pussar och kramar till er och speciellt Elliot, vi hörs ikväll. Kram mamma/mormor

2009-02-08 @ 04:41:38
Postat av: Malin

Det låter som ni haft en fin lördag. Och er måndags förmiddag kommer bli den längsta. Men uppenbarligen är vi många som tänker på er och skickar varma tankar till er.

Styrkekramar till er!

2009-02-08 @ 08:43:16
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej! Har hamnat in på din blogg på något sätt.. och fastnat! Håller tummarna för er söta lille Elliot! Kram Stina

2009-02-09 @ 15:34:32
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0