Lund

Igår tränade jag och gud vad skönt det var, Började även med pulvret igen. Denna gången känner jag mer peppad. Kanske för att min syster kör samma sak och vi tränar tillsammans, alltid roligare när man är 2 ju ;) Vi kan peppra varandra ;)
Idag har vi varit i Lund med lilleman, Dom gjorde ett ultrajud över hans hjärta och allt såg fint ut. Skönt.
Han är alltid lika duktig när vi är där. skrattar och busar och charmar alla som är i hans närhet ;) Dom mätte och vägde honom med. Nu är han 71 lång och väger 8800. Han har gått sen operationen men är på väg upp igen. Men för tusan inte har man själv någon mat lust när man är sjuk/ blivit opererad.Men han börjar så smått få intresse för mat igen. Imorron ska vi testa smörgås. kanske en hit om han får peta själv ;) Vi får se ;)
Imorron ska jag träna med syster yster på morgonen. efter det ska vi iväg och handla . Blöjor och mat till lilleman.
Vi måste även titta på en ny bilbarnstol, den vi har nu är lilleman för lång för. Vi har sett en Acta Graco vi vill.
Måste även ha en ny skötväska den jag har nu har gått i sönder. Funderar på att handla en skip hop. Ska iväg och titta på det imorron också ;)
På torsdag kommer min arbetskamrat hit med sin kille. Dom ska ha en bebis i Maj. Så jag läggt undan lite kläder till dom . Naturliga för dom ska inte ta reda på könet.
Nä nu ska jag hoppa i säng. Så man får några timmar sömn innan Elliot vaknar igen.
Sovgott allihopa ;)

Just det har gett mig in i tradera världen FAAAARLIGT hahah
Buda precis på en burberry bikini. Hoppas jag vinner ;)


Lilleman vill stå upp hela tiden nu ;)


Måste du fota hela tiden mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Marih

Ja vi bor i radhus...helt underbart.Längtar till somamren så man kan få bona lite i trädgården ;o) Den är inte stor,men man kan ligga ute på en filt o mys.

2009-02-25 @ 07:39:52
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tradera är hemskt när man väl börjat med det ;)

Svårt att sluta :P

2009-02-25 @ 14:27:52
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Postat av: Madde

Finns inget bättre än tradera, hittar ju mycket man vill ha och inte minst mycket att sälja, jag har tjänat ihop över 2000 kronor på knappt en månads tid :)

2009-02-25 @ 15:04:24
Postat av: Malin

Hej Johanna

Vad trevligt vi hade med lite shopping:))

Detta får vi göra om..

Vi ses på fredag!



Kram

Malin

2009-02-25 @ 20:48:29
URL: http://www.malinsweb.blogspot.com
Postat av: sanna

sååååå söt han är:) Puss



Vi måste ses när ja kommer hem!!

2009-02-25 @ 22:12:29
URL: http://missrosanna.blogg.se/
Postat av: Diana

jag rekommenderar skiphop dem är suveräna :) ja tradera är faaarligt :)

2009-02-26 @ 10:50:34
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Eva

hihi.. Tack för dina kommentarer... Envis är bra, för då har man en redig kämpar glöd.. Vilket er stålis har.. :D

2009-02-26 @ 11:44:00
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0