Elliot

Torsdag idag, snart helg igen, Herrgud vad veckorna går snabbt ;) Igår var det Mammafika hemma hos Sanna, Var jätte trevligt och träffa alla igen.Sanna bjöd på god mat och goda bakelser ;)
Idag har vi storhandlat och hämtat ut paket från dunderbutiken. Hade bestält en teletubbies till lilleman och ett par byxor från Paul Frank och en Levis body, allt var jätte fint. Imorron ska jag hämta ut ett paket med skor till Elliot.
Till helgen ska vi kolla på min systerson som ska spela fotbollscup här i Bunkeflo. Nästa vecka är det besök på Bvc och läkarbesök där.Vet redan ungeför vad lilleman väger nu. När vi va på akuten härom dagen så vägde han 8400 så det är väl llite till där . Just nu sitter han själv på filten framför mig,Han är så duktig min lilla prins =) Snart börjar han väl att krypa med. Han snurrar rundor när han ligger på magen så fram kommer han haha Han älskar sin gåstol. Busar med mammas blommor då haha
Han har även hittat sina fötter så nu är dom i munnen exakt hela tiden haha ser så roligt ut, Idag börjar han sätta sig upp i babysittern så han börjar nog bli för stor för den. Nån dag till sen får man väl ställa undan den .
Nä nu ska jag ge Elliot sin välling sen är det sängen som gäller, Ska nog också lägga mig och titta på en film ;)



     


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket!!! Så vig Elliot är.. ha ha ;)

2009-01-09 @ 09:16:04
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: therese

Ja tiden går fort! Ta vara på varje dag=) Träffas någon dag nästa vecka? kram

2009-01-09 @ 10:45:05
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0