Filmkväll

Sandra,Leo,Mimmi.Madde och Maria gick precis. Vi har tittat på 2 stycken typiska tjejfilmer ;)
Skönt med massa massa tjejsnack behövs ibland ;)
Fick även tvättat all vår tvätt. skönt och vara av med det för just nu. Blir snart ett berg igen Haha
Imorron ska alla mammor ut och skaka rumpa ska bli såå jäkla ball. Lilleman nannar hos världens bästa mormor. Vet att han kommer ha det jätte bra där. Så därför kommer  jag kunna slappna av heeeela kvällen. Kommer väl ringa nåt samtal så jag får prata med min prins. Han älskar snacka i tele hahaha
Först middag hemma hos mig sen förfest hemma hos Mia sen Harrys ;) Hoppas de stället är bra annars kan man alltid gå över till Etage haha
Men innan Harrys blir det goda drinkar på Fridays ;) Älskar deras drinkar..Muuuums ;)
1 v kvar tills min prins börjar på dagis..Sååå sjukt vad tiden har gått snabbt. Inte sålänge sedan han föddes.Mammas underbara prins. Du är såå fin. Du är verkligen det bästa som har hänt mig. Du har gjort mitt liv så mycket bättre. Kommer göra allt för dig. Älskar dig sååå himla mycket. Jag hade kunnat skriva en miljon inlägg om denna underbara pojke som gör att jag mår så bra haha
Snart flyttar vi till vår egna lgh. Ska ringa hyresvärden på Måndag och kolla vad han har och erbjuda mig.
Nä nu måste jag bädda ner mig så jag är pigg imorron ;)


  


Kommentarer
Postat av: Marih

Härligt att få gå ut med tjejerna och ha lite skoj. Ta verkligen vara på den kvällen och jag hoppas du får det toppen. Fridays har jag aldrig testat, men säger du att dom har så mumsiga drinkar så kanske man får titta in någon gång ;o)

2009-08-01 @ 06:36:45
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0