Uppe med tuppen

Klockan fem slog Elliot upp sina blåa ögon och ville busa, Klockan fem är man ju verkligen inte pigg Haha Men Dick var snäll och gick upp med honom så jag fick sova till halv 7. Elliot somnade precis igen. Funderar på om jag också ska sova en stund till, Men nu har man piggnat till igen Haha Vid 2 tiden inatt vaknade jag av vår hem tele ringde, Jag vaknade direkt och hann tänka om det hade hänt nåt med nån i familjen. När jag kolla i displyen innan jag svarade såg jag att det va ett reklam nummer. Man ringer väl för helvete inte hem till nån mitt i natten, Ska in på Eniro nu och kolla upp numret. 084629577. Är det ett sånt nummer som kostar sjukt mycket?????? Tur jag bara klickade då kanske.
Idag ska vi till Öppna förskolan här i Bunkeflo efter det ska vi nog promendera in till Limhamn oc köpa fiskar ;) Tog hem min skål från pappa häromdagen.
Sökte precis på eniro på numret det kom inte upp nåt på din sökning. Jäävla skit nummer !!!
Imorron kommer Mimmi,Jimmy och Milton hem Äntlligen.Vi har saknat er ;)
Nä nu ska jag vila ögona lite.
Hoppas ni får en bra dag


Mimmi och Milton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0