Äntligen fredag ;)

Skit vad kass jag har blivit på att blogga, Lovar att bli bättre ;)
Här hemma händer grejor hela tiden, Elliot gör nåt nytt hela tiden ;) Just nu sitter han och skäller på gåvagnen haha
Vi va på Bvc i onsdags, han hade nte gått upp så bra dessa 2 månaderna, men för tusan han har genomgått en hjärtoperation och precis börjat gilla mat igen. Så jag blir inte orolig. Min lilla prins mår bra ;) Han har växt på längden. Både mamma och pappa är långa så det blir nog en lång grabb!!
På onsdag ska jag och lilleman fika med Annika, ska bli såå skoj och se henne igen, Vi knappt pratat/setts på 3 år. Herreguud 3år. Vi gjorde allt tillsammans. precis allt. =) Jaja vi får ta igen det nu =) Saknat henne jätte mycket.=)

Idag ska jag och Elliot hem till Mimmi och Milton och mysa heeela dagen och kvällen ;) Dick ska ut med jobb och vara borta hela dagen och kvällen.

Imorron blir det packning ochpackning. Usch för att flytta hahaha ändå har vi gjort det 3 år i rad nu hahaha Men nästa gång vi flyttar blir det till hus ;)
Iveckan som gått har vi varit på 2 barnkalas både  Mlton och Leo har fyllt 1 år, Stora grabbar nu ;) Grattis igen grabbar =)
Sen har vi varit på Öppna förskolan både i tisdags och torsdags. Jaaa just de vi simma i måndags med.
Nästa fredag ska Elliot sova borta för första gången. Han ska nanna hemma hos farmor och farfar och sina fastrar;) Kommer gå jätte bra =) Vi får ju nycklarna till Lgh på torsdagen så på f´redagen ska vi måla Elliots rum och åka dit med alla kläder och lite smått =)

om 2 månader exakt fyller Stålis 1 år, 1år tiden går för snabbt. Mamma är inte redo för dagis än hahaha

Nä nu måste jag göra oss klara. Mimmi hämtar oss snart

Ha en mysig helg

Kramar


Bjuder på en bild på världens sötaste grabb ;)

Bilden hitta jag på Mimmis blogg. Hoppas det va Okej att jag tog den ;)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötis!! =)

2009-05-08 @ 20:19:42
URL: http://getingen.blogg.se/
Postat av: Tess

Gud vad tiden går fort.. Snart 1 år...När ska han börja på dagis då? Ush jobbigt att flytta..=( Men samtidigt mkt roligt=)

2009-05-10 @ 16:20:17
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: sara

Hej.. kul att du gillade vårt bord :)

Det har vi beställt av en kompis som är möbelsnickare.

Hans hemsida hittar du här

http://www.mamutdesign.se/

2009-05-10 @ 17:06:59
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0