Mysig dag

Idag har lilleman och jag myst här hemma.Ibland är det mysigt och bara vara vi två ;) Pappa D gjorde sitt fystest  till polisen idag, Vi är stolta över honom. Vet att han kommer bli polis en vacker dag . Kommer bli värdens bästa polis =)
NU på kvällen var jag och mammorna plus Sören på en HLR utbilding för barn. Känns tryggt och veta hur man ska reagera om nät händer.
När jag kom hem sov lilleman. Han och pappa hade busat hela kvällen. Kan ju alltid hoppas att han sover lite längre än till 6 imorron Haha
Mamma tycker inte om att gå upp såå tidigt :P
Vi använder ju Mam flaskor till Elliot men nu är jag trött på dom. för typ 10 gången har lilleman sugit ut själva sugnappen sååå all välling kom i sängen. Har detta hänt nån annan eller är det lilleman som suuger för h¨årt Haha
När detta hände inatt var klockan 2 och renbädda mitt i natten är ingen jag vill göra så lilleman fick ligga mellan oss resten av natten och det är sååå mysigt och ha honom där både jag och Dick gillar det =) Han är så gullig såfort Dick rör sig eller lägger sig på sidan gör han likadant. Lik sin pappa ;)
Nä nu ska jag bädda ner mig såå kanske man är pigg när lilleman slår upp sina underbart blåa ögon och ler ;)
Sovgott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad att du inte ammar!! AJ hehe

2009-05-25 @ 23:33:28
Postat av: Från Mia Bencke

Det var från mig

2009-05-25 @ 23:34:04
Postat av: Sandra Sellin

Hejsan!! Jag gör jättegärna ditt hår om det finns tid, känns som att det kan bli lite stressigt med alla sminkningarna till 8... Men jag försöker gärna hinna med, men vågar inte lova nåt...

Många kramar!

2009-05-26 @ 21:02:58
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/
Postat av: Diana med sina två <3

jag använde rockså dem flaskorna till båda av mina barn och det har aldrig hänt.. du har inte för litet hål på flaskan så han måste suga jätte hårt?

2009-05-28 @ 10:49:11
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0