Livet är underbart <3

Haft två mysiga dagar med lilleman. Älskar att vara ledig och tillbringa tiden med honom. Imåndags lämna Dick honom vid 8 till mig då bädda vi ner oss igen och kolla på hans favorit teletubbies. Sen tog vi bussen in till Limhamn och käka lunch med världens bästa morfar. Sen handla vi lite och åkte hem igen. Sen ner på lekplatsen där var även Mia och Heida och tjejerna. Senare kom även T till oss. Han gör oss båda glada=) När Elliot somnade blev det mys i soffan <3
När T s klocka ringde på morronen vaknade även lilleman...Men vi bädda ner oss i sängen igen och sov en stund till. Vaknade vid 9 tiden fick bråttom då. Skulle duscha käka frukost innan Öf men vi hann blev nån minut sen bara. Elliot trivs verkligen där.. Busa med andra barn och mamma i närheten. kan inte bli bättre =) PÅ eftermiddagen mötte vi upp Martin och Annika i Limhamn och handla inför taco middagen. Dom hängde med oss hem och vi käka en god middag. När dom gick fick båda varsen puss av Elliot haha han är så underbar ska pussas med öppen mun Hahaha
Elliot somna för nån timme sen och nu ska även jag slänga mig i sängen, kommer bli lite tomt utan min andra favorit ju ;)

 

   


Kommentarer
Postat av: Sandra

vem är den mystiske T??? ;) vad gör du på valborg?? vi tänkte grilla lite sen kanske göra nån lek i parken. Du & kanske mystiske T vill konna ;)

2010-04-18 @ 20:24:11
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0