Sushi till middag ;)

Idag blir det sushi till middag mums, Det är typ det godaste som finns, Och det finns till gravida med kan inte bli bättre ;)
Igår när jag kom hem från jobb fick jag 10 röda rosor av världens bästa pojkvän ;) Han är sååå underbar, är såå glad att han ska bli pappa till vårat barn och jag vet att han kommer bli världens bästa pappa :P
Idag har jag varit på ikea och shoppat lite, blev lite till pyret och två lådor till sovrummet.. Sen åkte jag inom lagerhouse och köpte 3 kuddar till sängen så nu är sovrummet klart, Bara vaggan som ska upp och bäddas sen kan bebisen komma när den vill :P
Ifredags var vi på Burlövs centrum och shoppa lite till oss själva, Blev mamma shorts och nån tröjja sen pyjamas till pyret och lite bodys inne på Cubus :P
Imorron är det jobb sen blir det en god middag med baby, ska jobba på torsdagen med såå vi blir hemma och myser för oss själva ;) 10 veckor kvar till Bf de ni nu går det snabbt ;)
Äntligen är våren här och det är underbart ;) Köpte lite blommer till balkongen idag så nu är det fint där ;)
Ha en mysig tisdag




Kommentarer
Postat av: Vicke

Hej söte!
Nu har jag hittat hit också!
Din mage är översöt!
Och de kommer er unge också att vara!
Lycka till bejb! Puss

2008-05-02 @ 07:05:57
URL: http://vickelus.blogg.se
Postat av: Victoria

Nja, Sambo livet är väl sådär just nu. Vi hamnade i en rätt låg svacka, där han va otrogen. Så ingenting känns speciellt bra för tillfället. I nuläget bor vi bara ihop, vi är inte tillsammans. Jag känner att vi måste först lappa ihop allting, innan allt kan gå tillbaka till de vanliga. Annars e allting bra! Slutade mitt jobb dock, gillade inte chefen. Så nu söker jag nytt förfullt! Puss

2008-05-08 @ 07:38:24
URL: http://Vickelus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0