Söööndag

Helgen går för snabbt tycker jag...Och värst av allt är att jag har åkt på nåt skit har sååå jääävlaont i min hals plus i huvudet har säkert feber med..Får se hur det blir med jobb imorron..
Annars har vi spenderat våran söndag i en tvättstuga och tvättat 2 månaders tvätt hahaha ja jag vet vi är lata när det gäller tvätt men det ska bli skärpning nuuuuu :P Igår hade vi det jätte trevligt och mysigt med Martin och Jessica på St marcus vinkällare, god mat och trevligt sällskap kan inte bli bättre, Efter det stack vi hem till dom och kolla på melodifestivalen, min favorit blev Etyp...Tyckte om den låten gilla även Crister sjögrens hahahaha
Nä nu väntar andra avenyn och sedan sängen men ska först bädda om sen en snabb dusch...
Längtar tills tisdag ........;) Har tagit semester, baby också, Så vi ska till babyland och kolla lite där ;)
Ha en mysig söndag







Kommentarer
Postat av: Li

jaså du har blivit dålig? jag håller på att få tbx min förkylning med, inte kul alls!! vill inte va mer sjuk nu!! jaså ni tar semester för att shoppa? hahaha låter gött =)

2008-02-10 @ 18:35:33
URL: http://mimosas.blogg.se
Postat av: Tessan

Tack ;D världens busigaste också.. :)

2008-02-11 @ 10:41:33
URL: http://rullgardinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0