Nytt datum

Nytt datum för vår älskade bebis, Snittet blir på tisdagen istället den 8/7 pga personalbrist på måndagen, Inskriving på måndag och snittet på tisdag.
Känns helt ok för jag är ändå sååå himla nervös kan lika bra vara det 1 dag till hahaha
Idag har jag och Jessika varit på ansiktsbehandling och pedikyr ohh herregud vad härligt. Man kände sig som en prinsessan. Ska lätt göra om det igen;)
Nu är vaggan bäddad med tummen lakan....Jätte gulligt hihi....
Nä nu ska jag mysa vidare med min baby.....1 vecka idag till vi är mamma och pappa hihihihi

Ha en mysig tisdag

Kommentarer
Postat av: jenny

absolut, de måste vi göra =)=) massor med fikor =)=) hihihihi

2008-07-01 @ 21:26:38
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: Sara

Tittade in här efter att ha sett ett inlägg på Tess sida. Lilla Isabell är min brorsdotter.

Ville bara lämna en liten kommentar och önska dig lycka till på tisdag. Vad nervös du måste vara, nu när du vet exakt när det är dax att föda.

Sara

2008-07-05 @ 07:00:03
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0