Ikea

Ligger i soffan och vilar lite middag innan baby kommer hem från jobb, vi ska till ikea och shoppa nya tallrikar och bestick ;) Sen hittar jag säkert nåt annat med hahaha brukar bli så på Ikea. Vi tänkte passa på att käka middag med ;) Idag har jag bara legat i sängen, Har haft ont i min rygg såå det har blivit massa avsnitt av sex and the city ;) Såg filmen igår ohhhhh såå bra den va älskade den ;) Gåå och se för tusan :P
Nä nu måste jag duscha innan Dick kommer hem.. Ha en skön torsdag
Snart helg, snart måndag 1 vecka till vi får träffa pyret .

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi har oxå en tra på 68. badrummen är inte så stora. Men ändå helt okej. Har ni inte fått se en lägenhet på visning? Vi fick bara en ritning=( Alla lägenheter ser nästan lika dana ut..

2008-06-26 @ 20:20:45
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Beccy

Det tycker jag att du ska göra bra ställe finns inte så många ansra att göra på som tjej du har väl med redan en på "höften" KRAAM

2008-06-26 @ 21:27:10
URL: http://becciliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0