Måndag Igeeen!!

Tycker veckorna går så fruktansvärt snabbt nu förtiden, Iallafall jobbade ifredags och isöndags, Va bara ledig ilördags....Skulle sova ut den dagen men min kära mamma ringde oss kvar över nio och fråga om vi ville äta lunch med dom eftersom vi ändå skulle dit och scanna in Dicks papper( han har sökt till polishögskolan hih) Vi gick upp och fixa till oss sen köpte vi med oss suchi på vägen..Testa ett nytt ställe precis vid Petri skolan men det va inte sååå himla gott, den vid pauli skolan är såå mycket godare:P Sen skulle Dick spela bandy så jag stanna hos mamma, Vi gick upp stan och kolla på lite kläder till Carl och pyret..Ohhh sååå mycket fint det finns speciellt inne på Polarn och pyret ;) Fick med mig lite smink och ljus hem =) Sen kom Dick och hämta mig. såå passa vi på att handla på vägen hem..Käka gott och kolla på melodifestivalen samtidigt ohhh FEL LÅT VANN det ända jag kan säga :P
Och nu sitter man här skulle iäntligen gått ut och gått en lång promenad men snön vräker ner där ute och det känns inte såå himla lockande...Trodde våren var på väg????
Jaja hoppas ni får en bra måndag.
Längtar till Juli ;)

Kommentarer
Postat av: Beccy

Smygläser bloggen med ;-) kul o läsa vad folk skriver !!!! Hoppas att allt är bra...själv sitter jag bara o väntar på bebisen !! Kram

2008-03-17 @ 15:38:09
URL: http://becciliitaa.blogg.se
Postat av: norska nørsen

ni kan ju inte hålla namnen hemliga! De skall ju va en omrøstning på bloggen såklart!=)
Hoppas ni har de bra dær i skånelandet. Jag har de væl ganska bra hær med... dumt att klaga kanske. Hær ær de iaf lite riktigt væder med ordentlig snø=)

2008-03-18 @ 04:08:45
URL: http://nursejeanette.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0