Äntligen torsdag

Denna dagen har jag längtar efter sen vi va på ultraljudet sist.Äntligen ska vi få se vårt underverk på en stooooooooooor skärm ;)KLockan 18 ska vi vara där ohh kan inte klockan bara vara det nu ;)
Vi ska inte ta reda på könet idag om pyret nu inte visar upp sig självmant hahaha Men annars ska vi hålla oss till den bestämmer sig för att titta ut :P
Baby fyllde år igår, vi fira den med pizza sen va mamma här en stund och gratta honom. Imorron ska vi gäster så vi ska grilla nåt gott ;)
Nä nu ska jag försöka sova lite middag efter jag inte kunde somna om när DIck gick till jobb imorse. för dom jäääkla byggarna inte kan vara tysta hahahha
Ska se om jag hinner inom posten idag eller imorron för jag har 2 paket och hämta ut ;) 1 till lillen med massa roliga saker och 1 till mig själv med skor och lite kläder ;)
Magen den växer och växer ska bli roligt och höra vad hon säger att den kommer att väga kommer väl bli en bamse hahahaha.
Ha en mysig torsdag
Ps Jag är leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig heeeela helgen :P



                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0