Söndag

Helgen går snabbt när man är ledig:P
JObb imorron , 3 dagar kvar sen är jag ledig. Ska bli sååå skönt speciellt nu när värmen är här. Mina fötter svullna såååå rejält och när dom gör det gör det fruktansvärt ont att gå på dom.
Jaja ifredag hade vi gäster.Vi bjöd på grillat muuums :P
Ilördags va vi hemma hos min syrra och mös med Fanny Bunny :P
Idag har vi varit på babyland och handlat täcke och kuddar och massa annat till vår lilla bebis:P
Nu är snart allt inhandlat. Väntar bara ¨på vagnen och den ska komma in nästa vecka. Ska bli skoj och provköra hihi
Idag har vi gipsat min mage. får se hur det går den torkar fortfarande. Om den blir fin ska vi rama in den och hänga den inne i sovrummet:P
Vi va inom Dick föräldrar idag med och sa grattis på Mors dag med en blomma :P
Nästa år firar vi här hemma med :P
Imorron ska jag ge min mamma världens bästa hihi en blomma :P
Bev en snabbt inlägg här men jag ska b'dda ner mig och kolla på en film
Sooovgott sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0