Yeeah

13 STYCKEN HAR DU
Ett förhållande: Ja
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: Ja
Skrikit åt en lärare: Ja det har jag säkert
Kysst någon och sedan ångrat dig:Nja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
Snusat: Ja men det va skit äckligt hahaha

12 STYCKEN DAGENS:
Klädsel: Jeans ,vit linne, vit tröja
Smink: Mascara, solpuder, rouge
Frisyr: utsläppt
Låt:
Vill ha: Juli här
Sjukaste: mina svullna fötter hahaha
Drog: Just nu glass i stora lass hahah
Saknad: min älskling
Köp: snart mat
Godis: inget än sålänge
Attityd: Positiv
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: jag behöver en dusch

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Cicci
Bil: Jag drömmer om en honda. dick drömmer om en volvo hahaha
Mobiltelefon: en sony eriksson
Kärlek: min kanin haha
Husdjur: MIn söta snuttis
Semester: Kreta
Jobb: Hemtjänsten
Köpta skiva: take that
Piercing: Tungan.
Konsert: .
Fylla : I sjuan nångång haha

10 SENASTE:
Personen som smsade dig: Min stora syster
Personen som du kramade: Dick
Peronen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Dick
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Dick
Alkoholdrycken: Hmm jaa du 2 nov tror ja det va dagen efter fick jag ett pluspå stickan
Bilfärd: Igår när vi hämta pizza
Filmen du såg: Tretton
Gången du åt: 2 bullar precis

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Nej
Våga hoppa bungyjump: Nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Nja
Kalla dig själv lycklig: Jag är världens lyckligaste
Hellre ta bilden än vara med på den: Ibland.
Kunna gråta över en kille: Jaadå
Kunna gråta över en tjej: jadå
Ljuga för någon: Nja
Kunna springa 50mil: Hahahaha jaaaaaa nästa år när jag är tränad som fan hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0