Aq-Va-Kul

Idag var vi på Aq-va-kul med Jessika, Oskar, Mia och Laura.
Elliot älskar att bada, plaskar på som vanligt ;) Värsta charmtrollet ;) Vi bada ungefär i 1 timme sen va det matdags för barnen och sen somna dom en väldigt liten stund haha Sen vart de full igång i omklädningsrummet men efter en flaska igen som dom gott ;) och då passa vi på att käka på resturangen där inne,. Rikitgt god mat fortfarande mätt haha
Lilleman har precis somnat efter 2 bad i badkaret och en nerbajsning på mamma hahha
Hoppas hoppas hoppas lilleman sover heeeela natten lång :P Var på bvc idag, vägde och mätte;) 7250 och 64 lång ;) Min lilla köttbulle;) Iallafall snackade med henne om att han Elliot inte blir mätt fast jag ger honom mer, så vaknar han alltid på natten och är mer hungrig Så hon sa att jag skulle börja ge gröt på kvällen innan nattning och sen flaska, Idag blev det en smakpotion på gröten till frukost och kvällen han älskar det gapar för fullt hahaha Så när vi har kommit upp i en tallrik kanske han sover hela natten för då blir han mätt ;) Stor kille kräver myyyyyycket mat ;) På torsdag fyller världens bästa pappa/morfar 60 ;) Han kommer hit på middag vi ska bjuda honom på langos ;) Muuums;) Och på lördag ska han firas ordentligt ;) med alla barn och barnbarn =)
Imorron ska vi träffa Catta, Sanna och Jessika,  Men först ska jag upp istan och kolla på ny vinterjacka jag ska få av världens bästa älskling ;) Sen på ett par nya skor ;)
Nä nu måste jag bädda ner mig
Sovgott
Sätter in en bild på världens finaste Elliot i sina fina badshorts ;)

                                                                 

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi okej :-) Har Brio vita oxå??

2008-11-05 @ 08:35:29
Postat av: Emelie

Hello. var du på Mobilia idag runt 13.30 tiden?

2008-11-07 @ 20:32:46
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Johanna!

Jag brukar läsa din lilla blogg känner Markus(Dicks kusin) o Maria(Min bästa vän)

Jag själv har en en liten Hugo som är född den 27/6 och har precis samma problem som du med att sonen aldrig blir mätt.

Jag fick rådet av min bvc-tant att ge välling från 6 mån plus gröt detta har iallafall gett mig 6 timmars sömn som inte alls är fel.

Min lille Hugo är precis som Elliot lite större så jag tror säkert att du kan göra samma sak.

Ett litet råd från en mamma till en annnan;)

Besök gärna min blogg

Mvh

Malin

2008-11-10 @ 07:21:41
URL: http://malinsweb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0