Måndag och Tisdag

Igår var en bra dag om man gemför med måndags, Då jag halka med vagnen och Elliot var som tur var skadades inte Elliot utan det va jag som tog smällen. Tappa min mobil i samma veva, Gick i hundbajs med vagnen. Tog fel på datumet, Tappade mina nya handskar. Som tur var hände det inte mer. 
Antlingen var det en typisk måndag eller är den 24 min nya ioturs nummer, På kvällen i måndags träffade jag mina kära arbetskamrater dom hade köpt jätte fina kläder till lilleman, sen gick vi ut och åt på Wärdhuset vid mellanheden men fyyy fan vad dålig service gå inte dit :P Kom hem ganska tidigt vilket vad skönt efter den dagen, Somnade direkt med en jääkla huvudvärk.,Elliot sov ganska oroilgt den natten kanske beror på halkan, snuvig ja jag vet inte men han ville iallafall mysa med mamma n'är han vakna, Sen somnade han på min axel ganska såå snabbt. Igår var vi ¨å¨Öppna förskolan med Sanna och Luca, var ett tag sedan man träffade dom men. Alltid lika skoj och träffa dom två.;) Efter öppna följde vi dom till bussen sen hem efter det hade fått posten . Fick ett brev på dunderbutiken att jag kunde hämta paketet på Statoil nu. Gick dit direkt efter som lilleman sov gick jag snabbt med vagnen dit. Postade även ett brev till Elliot kusin som har varit sjuk såå Elliot ville skicka ett liten krya på dig paket till henne ;) Hem igen laga middag, Det blev lasagne med en god sallad., Efter det gick jag till ica tredje gången den dagen jag gick in till byn hahaha på kvällen kom Maria upp en stund, vi snackade lite , hon gjorde lilleman jätte pigg haha så när hon skulle hem la jag honom i vagnen och följde henne hem , han somnade direkt.så ig¨år blev det en del promenader haha Idag vet jag ointe alls vad vi ska hittapå. Inatt sov Elliot heeeeela natten i sin egna säng. ;) Nä nu ska lilleman äta sin frukost gröt ;) Ha en trevlig onsdag



Lillieman somnade med sin napp härom kvällen Ovanligt ;);)

Muums med morots pure haha Han äter med hela ansiktet ;)

Elliot vill bara sitta hela tiden, sitta eller stå helst ;)

Lilleman i sin nya mössa som Sannas mormor har stickat. Den är såå fin ;) Tack snälla ;)
Hon har även stickat tröjan den fick han i dop present av Sanna,Alex och Luca ;)

Elliot och Luca är redan bra kompisar ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

Naw så söta bilder på Elliot...haha dom är redan best friends,dax att dela hjärta hahahahha:P

2008-11-26 @ 11:55:46
URL: http://rossie.blogg.se/
Postat av: Catta

ha,ha snacka om otur=( allt på en gång he,he

2008-11-26 @ 15:24:14
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: therese

Hallå! Så fina bilder! Kan man ha mer otur på en o samma dag!? Det blir ingen öppna förskolan för min del. Har lite o fixa innan simningen. Hade dock varit trevligt med en promenad eller fika en dag!? Sköt om er, kram

2008-11-27 @ 00:34:09
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch, sicken måndag...

Så söta bilder :)



Jag såg kalendern med make up på Åhlens idag.. tror den kosta 299 :)

Inte samma motiv som den jag fick, men samma märke..

2008-11-27 @ 19:58:53
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0