Leg magic

Har precis tränat med min nya legmagic och fyy fan vad det var jobbigt hahha
Men men kilona ska bort nu trött på dom ;)
Igår fick vi vår nya vagn, Vi älskar den. Blå och fin ;) Elliot ligger och njuter i den när man kör honom ;)
 Idag var vi en snabbis på öppna förskolan sen skulle jag till tandläkaren och borra. ska dit igen nästa vecka ussch missa/strunta aldrig att gå dit det blir dyrt och smärtsamt haha
pappa/morfar passa Elliot under tiden i väntrummet, det gick bra. Elliot var lika snäll som vanligt =)
Imorron ska vi upp till stan med mamma/mormor och hitta dopkläder till lilleman han ska på sig efteråt.
På morgonen ska jag även spraya mig så jag är brun och snygg när jag står där framme i kyrkan haha ;)
Fick ju en del bristningar på min stackars mage när Elliot låg i magen. Fick en kräm från tv shop som heter Rejene. Kan ju tipsa alla om den. Skit värsta tvshops handlare jag har blivit hahha
Annars såå växer Elliot för fullt och skrattar och snackar en hel del, Vår fina fina prins. den bästa som finns ;)

Den 14 nov ska hela familjen till Ullared med Jessika, Martin och Oskar. Tror Dicks syrra också ska med ;)
Nä nu ska jag duscha och peela mig inför morrondagen :P
Ha en trevlig tisdag

Förresten såå stötte jag på v'ärldens bästa Daniella igår på vero Moda ohh herregud vad jag har saknat denna människa, Vi bytte nr och vi ska ses snart över en fika och snacka massa massa skit har 3 år och snacka igenom hahaha tror tillomed det är 4....Usch aldrig mer
Pusssar och kraaamar




Kommentarer
Postat av: Mia

Ja jag tycker vi får ta en promenad snart!! Du får berätta för mig om du blev nöjd med "solningen" Ska hälsa Sören du tycker klockan är fin då blir han stolt! hehe Kram

2008-10-21 @ 19:24:40
Postat av: therese

Ska du tanna dig i blomster affären??=)

2008-10-22 @ 13:26:39
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: li

jag SKA med!!! tror du jag missar det`???

2008-10-23 @ 12:24:29
URL: http://mimosas.blogg.se/
Postat av: therese

funkar verkligen krämen? :) vill också bli av med mina bristningar från graviditeten :)

2008-10-23 @ 21:35:23
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0