Tränat

Har redan hunnit träna, busat med lilleman,duschat,sålt vår andra liggdel, snackat i tele och klockan är bara halv 11 de ni hahha
Tränade igår innan jag bäddade ner mig också och sen en snabb dusch sen ner under täcken och somna direkt hahha inte ovanligt precis haha
Idag ska vi snart träffa Mia och Laura gå en runda sen ska vi in till Limhamn kolla lite i affären sen ska vi bada med pappa på Öresundsgården hihi, Både jag och lilleman längtar ;)
Kommerr fler bilder fårn dopet, faster Li ska bara skicka ;)
Söndag var en stressig dag men vi hann med allt så det va skönt, vi gick upp kl 7 duschade och fixade till oss alla 3 Faster li var här med ( hon är vår ängel hihi) sen åkte vi och hämtade tårtor sen vidare till lokalen och dukade och förberede allt. Sen åkte vi till kyrkan, där var Elliot jätte duktig, snackade med prästen och var lika glad som alltid, Han är underbar vår lilla prins;) Sen åkte man till lokalen med alla gäster och käkade god smörgås tårta sen blev det dessert tårta med Elliot på hihi as söt ;)
Han fick hur mycket saker som helst ;)
Pengar
massa brio leksaker
böcker
Nalle från nalle affären
Pippi tröja
tummen tallrik och bestik
silver sked
silver ram
silver bestik
tenn pipmugg
fotölj
Bumbo
kläder
presentkort
en jä´tte fin bil från( ska lägga upp bild)
min första lock/tand burkar
album
orrefors ljusstake
tårtspade
foto karusell
har säkert glömt nåt haha
Nu är hela hans rum fullt med saker hahha
Nä nu måste jag gå.
Ha en mysig onsdag


alltså kan ni inte skriva lite middags tips i min blogg, är helt tom i huvdet på recept hahah


Kommentarer
Postat av: jenny

jag ska oxå bada med er idag =)=)

2008-10-29 @ 11:16:19
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej just det ja, lite pedofil varning där ju!! hehe

2008-10-30 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0