-5 kg på vågen

Härligt att det går framåt ;)
Idag har min arbetskamrat varit här med hennes sambo, Elliot fick jätte fina kläder av dom ;9 När man såg hennes söta mage saknade man magen ;) Blev nästan sugen på ett syskon till Elliot nu ;) Hahaha men nä vi ska vänta, Först ska vi njuta av lilleman och hitta på massa roliga saker med honom, När han börjar närma sig 4 ska vi börja planera för ett syskon ;)
Men det finns ju saker man tänker på när det gäller framtida syskon,. Hjärtfel,kejsarsnitt,skena. Klart man blev besviken när det blev kejsarsnitt men Guuud vad stolt jag var över mig själv att jag klara det. alla sprutor, smärtan efteråt.!! Och över lilleman såklart ;) Han var en envis bebis han är det fortfarande och det är bra. Han kommer klara det mesta här i livet tack vare det ;)

Jag stack och tränade när Tina och Micke hade gått, Körde vibration,styrka och kondition. Kommer nog kännas imorron hahaha
Ska träna imorron med, får passa på att träna på dagen sålänge Dick är pappaledig. Han börjar jobba på måndag och då ska vi även börja träffa alla Elliots kompisar. Vi har saknat alla jätte mycket =)
Min syster och pappa och lilla Fanny skulle komma imorron men lilla Fanny hade feber, Stackaren!!
Imorron är det Party hemma hos Jenny ,Sexparty får se om nåt följer med hem hahaa
Nä nu ska jag bädda ner mig
Soovgott allihopa


Kommentarer
Postat av: therese

Du e jätte duktig som klarar det så bra! Hoppas allt e bra med er!! ut & gå en runda nästa vecka? sovgott, kram

2009-02-27 @ 00:10:31
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Madde

Duktigt med kilona Bravo, så skoj när man ser resultat Så söt bild på sonen och Dick Mysigt Tror att Emelie tagit bort dig för att du har anknytningar till mig, för jag sa upp kontakten med henne runt Alla hjärtans dag.



Kramis

2009-02-27 @ 15:57:20
Postat av: Din största syster

Jätte duktig är du...och jag....och vi....imorgon gäller det då skall jag väga mig HJäääääälllp!

2009-03-01 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0