Sovmorgon

Jag fick sova ut imorse och heeeela natten. Oh så underbart. Min nacke känns bättre mitt humör är på topp och lilleman är knappt täppt i näsan mer, Kan de bli bättre hihi Jooooo för när jag in på Mias blogg hade hon länkat till affären Bonti och vad får jag se joooooo att Pauls Franks åkpåsar plus suffletter . Så fina dom är ;)Kommer ut nu i feb. Man kan boka dom redan. Får se om jag gå förbi iveckan och kollar på dom ;)
Idag är party party ;) Ja just de klippte mig igår och färgade håret men jag är inte nööööjd med färgen, Köpte ny färg på Hm igår kanske färgar om det innan jag sticker till CAtta.
Nä nu ska jag mysa med lilleman, hatar att vara ifrån honom, Men man behöver  såklart egen tid med sina vänner med. Ni kan kalla mig höns mamma  hahahaha Tycker inte om att lämna bort honom, Känns bäst när Dick ta honom när jag ska göra nåt.

Ha en super nice lördag för det ska vi ha ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Önskar dig en härlig kväll och detta är du värd att få komma ut lite. Du är en starkis och har en stålis/Kram mamma

2009-01-24 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0