Helgen

Ifredag var Jessica ,Martin och Oskar här och mös med oss. Vi hade det jätte trevlig. Synd att det blir så sällan nu förtiden men så är det när man börjar jobba igen. Oskar och lilleman somna innan middagen var klar. Men då hann v njuta av middagen lite haha ganska ovanligt att man gör det nuförtiden ;) När vi vaknade på lördag packade jag lilleman grejjjor och allt som behövs när man ska sova över hos sin kusin ;) Vid 3 tiden lämnade vi honom där. När jag skulle gå skrattade han haha Det kände skönt slipper man ha skuldkänslor över att man lämnar bort honom. Fick mms hela kvällen på Elliot och kusinen. Då känns det ännu bättre för då vet man att han har det jätte bra. Tack igen för ni ställer. Betyder mycket =)
Och vet ni vad mamma gjorde hela kvällen ;) Jo jag njöt hela kvällen ;) Av nån som gör mig så otroligt glad. Och det är härligt att kunna le igen ;)
Och idag har vi varit på kalas ute i Bara. Det var härligt och se lilleman igen. Han blev så glad att han börja gråta stackaren. När vi kom hem busa vi en massa. Sen kom favoriten Engla på besök. När dom gick somna han gott i SIN EGNA säng de ni ;) Han sover fortfarande där och nu ska mamma bädda ner sig i sängen med;)

Sovgott
Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha blev så glad att han började gråta. så gulligt ! ahah de är som jag på julafton :9 hoppas du har de roligt nu !! Pussar <3

2009-09-06 @ 22:42:46
Postat av: annika

jag är så jävla glad för din skull hjärtat helt underbart =) älskar dig min fina vän =)pussssar

2009-09-07 @ 12:02:52
Postat av: Jessica

Så härligt att du mår bra igen!!!! Pusssssssss

2009-09-07 @ 19:31:38
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: therese

Vad skönt att du mår bättre.. Har du träffat någon??=)

2009-09-08 @ 19:29:15
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Johanna och Elliot

Till Therese. Ja det har jag =)

2009-09-08 @ 19:55:11
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0