Uppehåll

Kommer ha ett uppehåll på bloggen nu ett tag. Lite för att jag kommer flytta. vet inte riktigt när jag får tillgång till internet igen. Sen lite för att jag inte vill blogga just nu. Känns som många har sin blogg för att trycka ner andra och det är inte meningen. Sen skriver man såklart vad man vill på sina bloggar. det är ett fritt land. Men ibland kan ju folk verkligen välja vad dom ska skriva om tycker man.
Jag hade självklart kunna skriva om hela vårt förhållande mitt och Dick hur det slutade och hur det började men det har väl ingen annan med att göra.
Kommer aldrig någonsin prata skit om Dick i min blogg. för han är världens bästa pappa åt vår son. och jag försöker verkligen acceptera att han har gått vidare med sitt liv med nån. Ja jag har också gått vidare men det är otroligt svårt och se den man har älskat så många år med nån annan. Har så många otroligt fina minnen med honom. Jag är glad att just han är pappa till Elliot. för en finare pappa åt honom finns inte.
Och vår prins bara växer för fullt och varje dag när han kommer hem från dagis har han lärt sig nåt nytt.
 Nä nu måste jag göra lite nytta här hemma. Haha Packa packa packa.
Jag kommer börja blogga igen men inte just nu
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Mimmi

wow johanna! du är så stark och vis! power to you!!! är så stolt över dig min vän... puss

2009-09-23 @ 14:06:46
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/
Postat av: sofia

tycker det va väldigt fint och moget skrivit av dig Johanna

förstår att d måste va svårt för dig hela situationen ,men ändå klarar du av det så bra,

du är en stark tjej och en otroligt bra mamma till er son.

kram

2009-09-23 @ 14:14:12
Postat av: Lucy

du får blogga så snabbt som möjligt igen ! kommer sakna dina inlägg ju, haha. din dåliga update :) komme rpå besök i veckan. pusspuss

2009-09-23 @ 19:46:19
Postat av: Sandra Sellin

Lycka till med flytten och allt!! Hoppas ni har det bra där nere..! SAKNAR ER ALLA!

2009-09-23 @ 22:02:26
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

Kommer sakna din blogg och undra hur det går för dig och Elliot! Hoppas ni får det bra och att ni återkommer snart :)

kram

2009-09-24 @ 22:07:17
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tycker att du tar ett stort ansvar och beundrar dig för detta, bra att du håller inne dina tycken och tänkande ibland så kan en blogg bli ett fel forum för tyckande hit och dit.Mogna tankar tar man mellan personer och inte på en blogg

2009-09-26 @ 07:51:50
Postat av: Mia Bencke

Kan inte mer än att hålla med din Mamma! Kram

2009-10-14 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0