Söndag

Idag sov vi till till 10 över 8 då ringde Mia och väckte oss :P
Klädde på oss snabbt och åkte till Annikas jobb ( Jobbar som frukostvärdinna på Ibis) och käkade frukost med Mia och Laura. Efter en lång frukost åkte vi hem till Mia så barnen fick sova middag men min lilla prins ville bara sova i 30 minuter. Efter lite bus och lunch i magen åkte vi till Limhamn och jagade Bingolottor. Som vi hitta till slut i Bunkeflo hahaha Så ikväll ska vi bli miljonärer Hahaha man kan alltid hoppas :P
Elliot var lite varm efter vi hade ätit så jag tog tempen på honom efter en panodil var han sig sjäv igen =) Han somna precis efter en stor vällingflaska =) Sitter här och väntar på att Mia ska komma. Vi ska ta ett glas vin och spela Haha
Imorron är det måndag igen och det innebär att jag ska jobba och lilleman ska till Dick. Det är det värsta som finns att lämna honom efter ett par mysiga dagar tillsammans. Han är verkligen det bästa jag har gjort i mitt liv och jag är så stolt över oss att vi klarar detta <3
Denna veckan jobbar jag bara 4 dagar eftersom på fredag ska jag gå en kurs genom jobb. Efter kursen blir det Öl på möllan ;)
Ha en mysig söndag allihopa =)

Puss och kram Johanna och Elliot



Kommentarer
Postat av: Mia

Synd vi inte blev några miljonärer!! Sov gott gumman!! Tack för idag, du är BÄST!! Puss

2010-04-04 @ 23:47:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna och Elliot

Jaaa fan alltså att jag inte fick mina vitvaror hahahaha Tack själv gumman...Kommer sakna våra kvällar =) Pusssssssssssss

2010-04-05 @ 22:31:29
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0