2 år på torsdag

Tänk att på torsdag är det 2 år sedan världens finaste kille kom till världen.... Tänk att jag fick den äran att vara mamma åt honom...Kärleken till Elliot blir större för var dag som går..... Han är mitt liv... det är han jag andas för.


9 arbetsdagar kvar tills semestern börjar..Imorron ska lilleman till sin pappa, Hämtar honom igen på torsdag, Skönt att det bara blir 1 dag jag är utan honom.... Alla som inte lever med sina barns mamma eller pappa förstår exakt vad jag känner... 1 dag utan min prins känns som 10 år.Dick ringde innan och sa att han skulle ha kalas för honom på söndag... Jag bara jaha vad ska jag då göra. Vad hittar man på utan Elliot va det första jag tänkte Haha Men det är väl klart han ska bli firad av sin pappa med <3 Nä nu ska jag bädda ner mig..Sovgott <3

Kommentarer
Postat av: Marih

Det tar HÅRT att vara ifrån sina barn..I Know! Men skönt att de bara är 1natt ;)

2010-07-07 @ 15:55:52
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Marih

Hur länge har du varit ensam med lilleman?

2010-07-07 @ 16:00:49
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Catta

fy kan inte tänka mig tanken ens hur det skulle kännas=( hemskt! sorry jag bara sprang iväg men bussen kom he,he hoppas allt är bra med dig annars och tänk att det gått snart gått 2 år sedan elliot kom=) tiden bara springer iväg

2010-07-08 @ 09:40:34
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu kan du iallafall glädjas för din sons skull att det är slut mellan Dick och hans psykade flickvän ...hon borde inte få vara ensam med barn överhuvudtaget. Dick vet jag inget om men den andra idioten vet man heeelt för mycket om. Så otroligt glad för din sons skull!

2010-08-11 @ 08:57:28
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med att Dick äntligen har fått upp sina ögon och att Elliot inte har lidit för mycket av denna psykiskt sjuka människa ja vad hon nu heter

2010-08-11 @ 17:55:03
Postat av: Anonym

Haha va! Har dom gjort slut? Det var förnuftigt av Dick innan hon hann bli gravid ännu en gång och föda fram fler ungar som hon inte kan ta hand om.

Nu har Dick ett liv att se fram emot och det glädjer mig! Stort grattis Dick!

2010-08-12 @ 19:47:36
Postat av: Annika

Visst är det underbart :)

2010-08-13 @ 13:49:19
Postat av: Anonym

Härligt och så underbart för Elliot.

2010-08-13 @ 16:48:57
Postat av: Anonym

Johanna det är många som saknar din blogg

2010-08-13 @ 16:51:46
Postat av: Lisa

varför ska man skriva massa saker om två människor man inte vet något om? Visste ni förresten att det inte tog slut av den enkla anledningen att de inte längre ville vara med varandra tillexempel? Visste ni om att det beror på helt andra saker än detta? För M & D Älskar varandra fortfarande och den vet jag ju även om att M inte är en sjuk människa utan en väldigt fin och trevlig människa och dessutom en utmärkt mor till sina barn och utan tvivel att hon hade klarat av att ta hand om ett kommande barn med, det är tråkigt att det är slut mellan dem tycker jag och jag hoppas verkligen att det löser sig till något bra för alla parter dvs dig johanna, din och D fina son elliot och D och även M och hennes två fina barn. Hoppas att ni andra människor som sitter här och klankar ner på M tar er i kragen och kanske lägger er energi på annat än sådant vi inte har en aning om eller som ni faktikst garanterat inte har med att göra! Kul dock och veta att du och D kan träffas tillsammans med elliot :) Fortsätt med det för det gör er son gott att se sin mor och far kunna träffas och umgås som de goda vänner ni är!

2010-08-14 @ 13:06:46
Postat av: Annika

Precis Lisa varför ska man skriva om saker man inte vet nått om?? Du gjorde ju det precis själv... Hahaha

2010-08-14 @ 22:41:55
Postat av: Lisa

På vilket ätt talar jag om saker som jag ej vet något om? Tror du att du vet och kan allt annika? Jag utgår endast från det jag sett och hört med mina egna ögon och öron... Dessutom står jag väldigt nära M & D och har även stått nära Johanna tidigre.

2010-08-15 @ 19:11:30
Postat av: JOhanna och Elliot

Då kan du ju berätta vem du är Lisa ??? Du verkar inte veta sanningen iallafall.

2010-08-15 @ 19:34:52
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha :) du är bäst Johanna <3

2010-08-15 @ 20:15:44
Postat av: Lisa

sanningen? Jo det vet jag! Eftersom att jag sett och hört allt

2010-08-15 @ 20:41:34
Postat av: Lisa

Ni verkar däremot inte veta vad ni pratar om.Jag säger till er har fakta precis i min hand som jag sitter o skriver detta.. Jag skriver ej ut sanningen här eftersom D inte vill.

2010-08-15 @ 20:45:59
Postat av: Annika

Johanna och Dick vet sanningen :) det är det viktigaste :) är så glad att dom kan umgås som vänner och det är så härligt att se vilken lycklig kille Elliot är nu :) <3 kärlek <3

2010-08-15 @ 21:36:07
Postat av: Dick

ojojoj här var det full aktivitet !



För det första: Lisa, vem är du för jag känner ingen jävla lisa?! om du sitter o pratar åt mig så vill jag veta vem du verkligen är !



För det andra: Madde ÄR en bra mamma och jag vet nu vem det är som kommenterat anonymt(ditt namn börjar nämligen oxå på M), att sitta och skriva ut att någon är psykiskt sjuk och inte kan ta hand om barnen osv är bara omoget. Först och främst ska man veta fakta ! ALL FAKTA !

Sen att folk får en bild av Madde ligger ju i människans natur, att tro på det man hör först...



Nog om det nu. Det är slut mellan mig och Madde men vi ses som vänner. Jag och Johanna träffas med Elliot vilket är underbart roligt ! Nu behöver ni inte kommentera mer för detta är så sjukt löjligt om man inte ens skriver ut sitt namn eller RIKTIGA NAMN....



ÄLskar dig Elliot !

2010-08-15 @ 23:58:15
Postat av: Lelle

Enligt Madde så är det hon som gjort slut med Dick av flera orsaker som jag inte vill ta upp här.

Så Dick är fortfarande samma mes som tidigare.

2010-08-16 @ 09:44:07
Postat av: JOhanna och Elliot

Vill ni prata skit om Madde eller Dick. kan ni prata personligen med dom. Min son mår bättre än någonsin det vet jag iallafall. Så sluta nu skriva här.

2010-08-16 @ 11:31:14
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inget annat än att hålla med Johanna varför använda hennes blogg som ett forum för att diskutera madde o dicks uppbrott av deras förhållande och vem som gjort slut och varför, det är slut och dom är vänner precis som johanna och dick. Håller med dig johanna

2010-08-16 @ 13:27:00
Postat av: Anonym

Kom in på bloggen av en slump och läste lite kommentarer...är det vuxna människor som skriver här? "Låter" nämligen som sandlådetjafs...väx upp och låt alla leva sitt egna liv. Känner ingen av dom som är inblandade men kan omöjligt tro att dom mår bra av kommentarer som dessa??!! Lycka till med din son och vad skönt för er alla 3 att ni kan umgås som vuxna människor! Finns ju aldrig garantier för att ett förhållande ska hålla varken barn, förlovning eller giftermål men om det skulle vara så att det inte håller, speciellt om man har barn, måste man bita ihop och göra allt man kan för barnets skull. Och det siste man behöver är "vänner" som spyr ut dumma kommentarer...är det verkligen vänner?!? Tack för mig

2010-08-30 @ 21:36:06
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-18 @ 05:58:30
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0